Hei kummikuuntelija.
Hyvät Teot näkyväksi tai kaikkien aikojen tiimipäivää? Vapauta sisäinen Rasmus Dahlinisi myös työpaikalla ja ala onnistumaan Sportspotin kanssa! Nakkaa samalla itsesi arvontaan ja voita tiimillesi Susijengi experience -korissetti tai Lauri Markkasen pelipaita nimmarilla.
Asiakkaitamme
Vastuullisuusteoista kannattaa kertoa! Mutta miksi?

Yhtiöitä ei enää vertailla vain kilpailijoihin vaan niitä arvioidaan osana yhteiskuntaa.

64% milleniaaleista kertoi tienaavansa mieluummin 40 000€ työssä, jolla on merkitystä kuin 100 000€ merkityksettömässä ja tylsässä työssä.

Yritykset käyttävät satoja miljoonia euroja yhteiskuntavastuuseen, mutta eivät saa siitä kaikkea mahdollista hyötyä irti.

Milleniaalit ja Z-sukupolvi sitoutuvat vahvemmin yrityksiin, jotka panostavat yhteiskuntavastuuseen.

Milleniaalien ja Z-sukupolven ostopäätöksiin vaikuttaa vahvasti yritysten yhteiskuntavastuullisuuden aste.

On aika tuoda yrityksenne hyvät teot esiin!
Käsi ylös jos luet vapaaehtoisesti iltapuhteenasi yritysten vastuullisuusraportteja. Jos nostit käden voit onnitella itseäsi, suurin osa ei kättä nosta.
Sportpotin Hyvät teot -paketin avulla vastuullisuusteot tarinallistetaan ja nostetaan näkyväksi mielenkiintoisimpien vaikuttajien, laadukkaan videomateriaalin ja mietityn jakelun avulla. Sisältöjen avulla vastuullisuusteot saavat ansaitsemansa näkyvyyden ja te pääsette touhuamaan mielenkiintoisten tyyppien kanssa kuvauspäivän merkeissä. Lopetetaan turha jäkittäminen ja tehdään yhdessä jotain oikeasti vaikuttavaa, ilman turhaa mailan puristamista.

Vaikuttajat + tarina + vastuullisuusteot = onnistuminen
Referenssi: Periksen unelmaduuni ja nuorisotyöttömyys
Tehtiin Juha “Peris” Perälän kanssa kamppis, jossa yhdistettiin työntekijät ja työnantajat nostamalla esiin erilaisia työtehtäviä. Samalla kannustettiin ihmisiä etsimään omaa unelmaduuniaan. Kampanja suunnattiin nuorille, sillä alle 25-vuotiaista suomalaisista noin joka viides oli vailla töitä. Peris kävi kymmenessä yrityksessä ja esitteli erilaisia tehtäviä ja yritysten meininkiä.
Miten meni?
Kampanja tavoitti pelkästään sosiaalisessa mediassa 2,7 miljoonaa katselijaa ja onnistuimme nostamaan tärkeää asiaa esiin. Kampanjan yhteydessä keräsimme myös 10 000e nuorisotyöttömyyden ehkäisemiseen. Eli hyvin meni. Voitais tehdä teillekin!

Kaikkien aikojen tykypäivä?
Jos teidän työporukan tykypäivä on vielä vaiheessa, niin miten olisi tällä kertaa jotain ihan muuta? Esim. korista Susijengin kanssa, tunti-turpaan Amin Asikaisen kera tai breakdancen alkeet haltuun Johannes “Hatsolo” Hattusen opastuksella? Ehkä siihen pikku johtajuusluento Jukka Jaloselta tai Rive Kanervalta ja sitten pitkän kaavan kautta jatkamaan? Suunnittelemme Sportspotilla teille sellaiset tykypäivät, että jää mieleen. Laita viestiä ja sumplitaan!
Jätä yhteystietosi alle ja osallistut samalla arvontaan, jossa yksi tiimi pääsee fiilistelemään Susijengi experiencen merkeissä korista esim. Shawn Huffin ja Petteri Koposen kanssa. Lisäksi arvomme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken Lauri Markkasen signeeratun pelipaidan.
Jos et vastaa näistä hommista yrityksessäsi, niin vinkkaa ihmeessä teidän firman avainpelaajille!
Arvonta K18 ja ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti toukokuun aikana.
Lähdetään tekemään!
Nakuttele lomake alla ja olemme sinuun halutessasi yhteydessä. Kaikki lipukkeen täyttäneet ovat myös mukana Susijengi Experiencen ja Markkasen nimmaroidun paidan arvonnassa. Peliä.
Lomake vaatii hyväksyntäsi
Lomakkeen käyttäminen vaatii evästeiden hyväksynnän. Hyväksy evästeet
Hyväksy evästeet