Periksen Unelmaduuni -kampanjan tavoitteena on yhdistää työntekijät ja työnantajat nostamalla esiin erilaisia työtehtäviä, samalla kannustaen ihmisiä etsimään omaa unelmaduuniaan. Vaikka kampanja on suunnattu kaikille, keskitymme erityisesti nuoriin, sillä alle 25-vuotiaista suomalaisista noin joka viides on vailla töitä.
Tahdomme innostaa työnhakijoita mielenkiintoisella tavalla ja siksi kampanjan kasvoksi valikoitui ehkä Suomen tämän hetken seuratuin vailla töitä oleva kasvo, mediavaikuttaja Juha ”Peris” Perälä. Kampanjassa Peris vierailee useissa eri yrityksissä tutustuen erilaisiin työtehtäviin esitellen niitä katsojille. Ja toiveemme tietenkin on, että Peris löytää kampanjan aikana itselleen unelmaduunin! Vielä hienompaa on kuitenkin se, että saamme tuoda tietoonne erilaisia työympäristöjä ja -tehtäviä. Paras saavutus kampanjalle olisikin, että sen kautta joku nuori, tai miksei varttuneempikin työnhakija, löytää itsellensä työpaikan tai ainakin motivoituu etsimään sellaista.
Edistämme aidosti nuorten työllistymistä
Haluamme varmistaa, että kampanja tulee todella vaikuttamaan nuorten työllistymiseen. Siksi jokainen mukaan lähtevä yritys on sitoutunut sijoittamaan 1000 euroa nuorten työllistymisen edistämiseen. Sijoitus työllistymisen edistämiseen toteutetaan WorkPilotsin avulla, joka ostaa sovelluksensa kautta työtunteja nuorille. WorkPilots tulee tuplaamaan jokaisen kampanjaan sijoitetun euron, joten haastamme myös muut yritykset liittymään mukaan työtalkoisiin! Tämä kampanja ei siis ole vain kauniita sanoja, vaan ihan konkreettisia toimia haasteen helpottamiseksi.
Kampanja toteutetaan yhteistyössä Periksen ja mukaan lähteneiden kumppaniyritysten kanssa. Kampanjan toteutuksesta vastaa Sportspot Oy.
Rohkeasti kohti unelmaduunia
Lähde siis rohkeasti mukaan ja aloita työnhaku jo tänään! Vaikka sinulla ei olisikaan juuri nyt aikeita etsiä töitä, niin tervetuloa mukaan seuraamaan Periksen seikkailuja Unelmaduunia etsimässä! Tsekkaa myös WorkPilotsin kautta kaikki työmahdollisuudet.